Kimbelly - Someday you will understand

Alla inlägg under februari 2010

Av Wuw wuw - 27 februari 2010 20:52

Röstat och klart :)

Noll Disciplin så klart ^^ haha


Sorry för att jag uppdaterar lite för sällan ibland :O

Men men, ska återgå till tvn, vi hörs snart igen :)

Av Wuw wuw - 24 februari 2010 13:49

Hejsan igen, sorry att jag inte skrivit nu på ett tag >.<

men har varit rejält trött, så det ar väl inte blivit mkt gjort den senaste veckan, men men det är som det är..

Allafall idag så har jag varit i skolan och gjort mitt bästa i alla ämnen..

Men jag försov mig och vaknade kl.9  och missade min buss och fick ta nästa.

Den var inte så full när jag hoppade på men efter en bit så hoppade en helt dagis på :O

Så det var massa så människor överallt :) haha

Annorlunda sätt att vakna till när man är så trött så man håller på att dö.

Men men så är det.

Ha det bra :D:D

Av Wuw wuw - 15 februari 2010 19:07

hej alla, vet inte vad jag ska skriva idag :) haha¨

Jag vet att jag skriver lite då och då..

Mest för att skriva av mig lite och så..

igår var det alla hjärtans dag och jag fick ett fint halsband av Dii Dii :)

Det börjar väl bli lite bättre igen, känns som att dom börjar förstå mig.

Och den viktigaste personen för mig just nu, verkar också förstå och vilja nu.

Gillar dig så mycktet.

Puss


  

Av Wuw wuw - 13 februari 2010 22:09

Hej *vink*

Här sitter jag då, och tänker lite grann, som vanligt.

Det är så mycket som måste tänkas på.. O.o

Men allafall, hoppas alla har en bra kväll.

hejdå *vink*

Av Wuw wuw - 12 februari 2010 20:26

Saknar dig så sjukt mkt<3

Av Wuw wuw - 7 februari 2010 11:50

Jag vill att ni finns där, att ni ser mig.

Jag vill ha trygghet, jag behöver närhet.

Du är min ängel, hoppas du vet.

Snälla hjälp mig, snälla finns för mig.

Jag behöver dig så mycket, behöver dig för alltid.

<3

Av Wuw wuw - 6 februari 2010 18:32

Vad jag önskar du kunde se in i mina ögon, hur du kunde se genom mina tårar.

Att jag aldrig klarar av att göra det du ber mig om, för mig betyder det så mycket mer.

Du hörde mina gråt, du borde förstå att hjärtat kommer gå sönder helt.

Funderar på att försvinna helt, att sluta andas och sluta leva.

Om du tar detta ifrån mig så är det så det kommer sluta.

För det är min ända utväg, jag önskar du kunde förstå mig.

Varför ser ni inte mig? Varför ser ni inte genom den mur jag byggt?

Jag önskar ni kunde känna mina smärta, min sorg och min rädsla.

Rädslan att förlora något som jag börjat hålla så kärt.

Varför? Se på mig, försök förstå.

Gör mig inte illa, hjälp mig.

Jag ber om er hjälp. Jag behöver er.

Jag räcker ut min hand, snälla håll i den.

Av Wuw wuw - 5 februari 2010 09:00

Dagar kommer och går, nu för tiden, utan att röra sig framåt.arje dag är som en dimma..

Jag finns, jag äter, sover, åker tåg.

Men ändå ser jag inte, känns om jag står stilla i en liten bubbla.

Önskar du ville vara del av mitt liv, vårt liv.

För jag behöver dig.

<3

Presentation


Hej, du hitta hit :o

Kimbellys gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards