Kimbelly - Someday you will understand

Alla inlägg under januari 2010

Av Wuw wuw - 30 januari 2010 22:12

Så har ännu en dag gått, börjar bli trött så ska snart sova..

Det känns som att det är för mycket saker att tänka på..

Men mitt hopp ska inte försvinna, jag ska kämpa för att få följa mitt hjärta.

För jag vill så gärna träffa dig, det är som jag älskar dig fast jag knappt känner dig.

Ses vi nån dag? Eller är det bara en dröm jag har?

Jag tänker kämpa, aldrig någonsin ge upp..

Du är en del av mitt hjärta sen första dagen jag fick veta att du fanns...

<3

Av Wuw wuw - 30 januari 2010 10:35

Sorry för jag inte uppdaterat på ett tag :S

Haft fullt upp med livet, som bjuder på många överraskingar runt varje hörn.

Men sånt är det och man får väl göra sitt bästa antar jag.


Önskar du var här det är du som får mig att vilja kämpa, det är vi.

Bara du och jag, jag och du :)

Byee!!

Av Wuw wuw - 20 januari 2010 08:13

Okej, okej, sorry för att jag inte skrivit på ett tag.

Haft fullt upp och så, inte mkt sömn inatt och lång skoldag på det är verkligen inte super underbart -.-

Jaja, vet inte vad jag ska skriva om just nu, det blir sånt här blurrblurr typ :/

Antar att saker blir bättre snart...

Man ska alltid följa hjärtat och jag hoppas alla gör det :)


PEACE!!!

^^

Av Wuw wuw - 17 januari 2010 11:13

Fy fan vad jag älskar gamla låtar typ från 90 talet, helt underbart :)

Riktig tänk-musik, jag måste tänka.

Tänk, tänk,tänk...

<3

Av Wuw wuw - 16 januari 2010 22:39

Om du visste hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder, om du visste hur lycklig och ledsen jag är. Iförsig du vet, du kan känna mig..
Jag önskar jag var stark nog. Jag önskar att ett mynt hade fler sidor.
Så allt kunde bli bra. Så man inte ångrar något.
Jag säger detta med kärlek till dig<3
*****, vi klarar detta, tillsammans om vi vill, vi kan vara lyckliga igen.
Om kärleken finns övervinner den alla hinder. Låt oss träffas igen, jag vill vara i dina armar. Jag vet att hoppet finns. Det är det sista som lämnar en människa.
Jag vill inte lämna dig, vilken väg vi än tar ska vi göra det tillsammans. Hand i hand<3

Av Wuw wuw - 16 januari 2010 11:46

Lyssnar på musik och försöker tänka...

tänka och tänka..


Lyssnar på Jan Johansen -  se på mig, från melodifestivalen 1995..


Se på mig...




:O

Av Wuw wuw - 15 januari 2010 10:49

OMG, OMG, OMG!!!!!

Fan tror jag dör, inte nu fan, vrf nu...

är väl glad men fan vad förrvirrande det känns...

hoppas det går bra, jag måste ha nån, bara nån...

lalalalalalal....

så vi får väl se, ska äta :D Nåt bra åtminstone...


Av Wuw wuw - 13 januari 2010 08:18

hej, är väl lite trött idag, fick för mig att det var tisdag fast alla säger onsdag, så jag antar att dom har rätt..

Allafall, idag händer väl inget speciellt. Tror jag men det vet man aldrig   

Vi hörs senare.


Today is not tomorrow   

Presentation


Hej, du hitta hit :o

Kimbellys gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards